Πώς διαμορφώνεται η κατάσταση με σχεδόν όλες οι εκπομπές στην αρένα • Η τηλεθέαση του Big Brother μετά την αποχώρηση του παίκτη που μίλησε για βιασμό
Εκπλήξεις έκρυβε η πρώτη ημέρα εκκίνησης των νέων εκπομπών με τον κόσμο να μην έχει ακόμη καθίσει απέναντι από την τηλεόραση.
Από τη μια ο καλός καιρός που βοηθά τον κόσμο να μην κλείνεται στο σπίτι, από την άλλη η καθυστέρηση στο άνοιγμα των σχολείων που έχει κρατήσει πολύ κόσμο στα… εξοχικά, δεν βοήθησαν να σημειωθούν υψηλές τηλεθεάσεις στις πρεμιέρες των εκπομπών, με αποτέλεσμα να καταγράφεται ήδη προβληματισμός στα τηλεοπτικά στρατόπεδα.
Στην πρωινή ενημερωτική ζώνη το «Σήμερα» στον ΣΚΑΪ ήταν πρώτο με 23,5% στο σύνολο και 17% στο δυναμικό κοινό, ακολούθησε ο Γιώργος Παπαδάκης και το «Καλημέρα Ελλάδα» με 12,5% στο δυναμικό κοινό και 18,3% στο σύνολο, η «Κοινωνία ώρα Mega» με 10,1% και 8,2% αντίστοιχα, ενώ η πρωινή ενημερωτική ζώνη της ΕΡΤ κυμάνθηκε στο 9 με 10% και του Open στο 7 με 8%.
Η πρεμιέρα του «Happy Day» στον Alpha με την Σταματίνα Τσιμτσιλή είχε μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 14% και στο σύνολο 10,5%
Η «Ωρα για Μελέτη» με την Ελεονώρα Μελέτη στον Alpha ήταν η απόλυτη νικήτρια της πρωινής ζώνης, καθώς σημείωσε ποσοστό κοντά στο 18% στο δυναμικό κοινό και σχεδόν 15% στο σύνολο.
Το «Πρωινό» στον ΑΝΤ1 με τη Φαίη Σκορδά τερμάτισε δεύτερο με 14% στο κοινό 18-54 και 14,5% στο σύνολο, η «Φωλιά των Κου Κου» στο Star περιορίστηκε στο 12,6% στο δυναμικό και 10% στο σύνολο, ενώ κάτω από το 10% βρέθηκε το καλοκαιρινό μαγκαζίνο του Open «Καλοκαίρι not».
Πρώτη στο γενικό σύνολο στη ζώνη ήταν η εκπομπή «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ με 20%, που όμως στο δυναμικό κοινό περιορίστηκαν στο 9,5%.
Η είσοδος της εκπομπής «Αλήθειες με τη Ζήνα» στο Star ήταν η κυρίαρχος στην προμεσημεριανή ζώνη, καθώς σημείωσε 15,6% στο δυναμικό κοινό και 14% στο σύνολο.
Σημαντική υποχώρηση για την εκπομπή «Love it» με την Ιωάννα Μαλέσκου στον ΣΚΑΪ με 11% στο 18-54 και μόλις 9,2% στο σύνολο.
Στα δελτία ειδήσεων πρώτος στο δυναμικό κοινό ήταν ο Alpha με 16,2%, ενώ στο σύνολο ήταν ο ΣΚΑΪ με 20,5%. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το δελτίο ειδήσεων του Star.
Στην Prime time κυριάρχησε το «GNTM», αλλά όχι με τα νούμερα των προηγούμενων σεζόν, καθώς ο μέσος όρος της πρεμιέρας στο νεανικό κοινό έφτασε το 25,5% και στο σύνολο το 19%. Το υψηλότερο ποσοστό σε τέταρτο ήταν 34%.
Οι «Οκτώ λέξεις» του Ανδρέα Γεωργίου έμειναν σταθερές με 19,6% στο σύνολο και 13% στο δυναμικό κοινό.
Το «Big Brother» διατήρησε τα ποσοστά του με 24% στο δυναμικό κοινό και 23,1% στο σύνολο.